Ono što vam prvo padne na pamet kada čujete riječ „prezentacija“ vjerojatno je velika prostorija, predavaonica ili dvorana s mikrofonom pred osobom koja prezentira dok ju veliki broj ljudi pozorno sluša. To je prezentacija, ali u okolnostima izazvanim pandemijom, takav način prezentiranja zamijenili su aplikacije za sastanke poput zooma, virtualni pljesak te obraćanje u kameru iz vlastitog doma, a ne u dvoranama ili predavaonicama. Važnost javnog nastupa i dalje je važna jer svaka komunikacija s ljudima značajna je za ljudski razvoj, kako u poslovnom tako i privatnom životu.
I ove godine eSTUDENT mreža Varaždin odlučila je studentima pružiti priliku za poboljšanje prezentacijskih vještina. Pa tako organizira natjecanje pod nazivom Presentation skills, ali ove godine u malo drugačijem obliku. Natjecanje će se održati u potpunosti online putem pa će natjecatelji uz prezentaciju morati napraviti i video pitch, a prijaviti se može do 14.3.!
Tema ovogodišnjeg case studya je Digitalni marketing u sklopu casea “Mali festival – velika pozornica”. U četvrtak 10. 3. u 19h održava se panel rasprava na kojoj će se predstaviti poslovni slučaj te detaljnije objasniti što točno rješenje treba sadržavati kako bi zavrijedilo glavnu nagradu! Na panel raspravi sudjelovat će kreatori ovogodišnjeg casea Dino Oreški (agencija Upping) i Igor Baksa (idejni začetnik i voditelj Malog festivala) te prof. dr. sc. Violeta Vidaček-Hainš (prof. na Fakultetu organizacije i informatike te članica žirija). Event će se održati na online platformi te se prenositi preko Facebooka, a prijaviti se možeš na linku.
Rješenja je potrebno predati do 4.4, a sama završnica natjecanja održat će se 20.4. Za najbolji tim ili najboljeg individualca spremne su i novčane nagrade: 1. mjesto osvaja 1500 kn, 2. mjesto 1000 kn, a 3. mjesto 500 kn.
Istakni se prezentacijom!
Presentation skills natjecanje je u kojem studenti moraju riješiti zadani case te za svoje rješenje napraviti prezentaciju i prezentirati ju ispred stručnog žirija. Presentation skills je varijanta Case Study natjecanja, ali s naglaskom na način prezentiranja i izgled prezentacije, točnije ono što se ocjenjuje je verbalna i neverbalna komunikacija, ne samo kvaliteta rješenja casea. Nakon prezentiranja svaki natjecatelj dobiva feedback od stručnog žirija o svojem načinu prezentiranja kako bi ga mogli poboljšati.
Tijekom pripreme za prezentacije, natjecatelji će imati priliku slušati predavanja i radionice od 15.3. do 2.4. Prva od radionica bit će radionica prezentacijskih vještina Ramiro održat će se 22.3. u 13h pod nazivom ,,3 tajne uspješnih prezentatora’’. Natjecatelji na radionicama stječu znanje koje im uvelike koristi za njihovu prezentaciju i samim time imaju veće šanse pobijediti. Napravi nešto za sebe i istakni se!
Prijavi se putem linka! Za više informacija o udruzi eSTUDENT i drugim projektima, posjeti web stranicu ili društvene mreže Instagram, Facebook i LinkedIn. Sve novosti vezane uz rad Udruge saznaj prijavom na newsletter.